reklama

to vás zabije byť milšími?

po dlhom predlhom dni si vyjdem von. na dve hodiny. chodím do školy a nemám toho málo. popritom som si ako správny študák našla brigádu v ktorej pravidelne trčím minimálne 4 hodiny a pravdou zostáva fakt že si tam "šunky neváľam". popritom mám nejaké tie záujmové činnosti a chodím domov unavená. a to nie ešte nie som na výške. čo ma však fakt hnevá je, že keď si už ten čas na priateľov nájdem, aby som si aspoň na chvíľu oddýchla, presne to je tá doba, keď staré tety (čím nechcem hádzať všetky do jedného vreca ale predsa) sa idú prechádzať alebo si len tak sadnú pred činžiaky a prehľadávajú hocikoho, koho by mohli za niečo počastovať fakt nemilými slovami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ja vážne nemôžem za to že sa presne na tom istom mieste kde my schádza partia vagabundov čo chňape vínko každý večer jedna radosť. Ja vážne nemôžem za to, že tam druhá taká istá partia len v inom zložení pohadzuje odpadkami just for fun, a do tretice nie je môj problém že to vlastne ani nemáte skade vedieť.ale prečo musím počúvať spŕšku nadávok a slov o tom, aká je táto generácia nevychovaná, len preto že vám asi v ten istý deň nejaký týpek s dredami a tunelom neponúkol miesto v MHD, o tom, ako sa dnešné deti nevedia správať a naši rodičia nás nevychovali dobre PRÁVE JA? žiadne dôkazy, nič, proste sa vybúri na prvých ľuďoch ktorí jej prídu do cesty. a ako bonus, veta "zavolám políciu za znečisťovanie prostredia" (tu sa mi myseľ pozastavila na modernej skratke WTF?!) to akoby povedal sám rytmus, zabila.milé staré tety, týmto vám odkazujem 1) nehádžte všetkých do jedného vreca. 2) ja vážne nemôžem za to že sa nejakí fagani nevedia spratať do kože3) najprv si urobte poriadok s vlastnými vnukmi/vnučkami4) a je mi vážne ľúto že nemáte nič iné na práci len rieši takéto zbytočné sprostosti.tak buďme na seba milší, namiesto kriku sa na seba usmejme. ani neviete ako veľa dokáže spraviť taký úsmev. jednoduchý, nečakaný, a predsa s takou silou. život by bol hneď krajší.have a nice day

Slávka Sotáková

Slávka Sotáková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mladá, večne zasnená študentka s otvorenou mysľou i srdcom Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu