reklama

"prečo opakujeme chyby, dokola zas a znova?"

Krásny citát z ešte krajšieho filmu. Kto nevidel Atlas Mrakov - odporúčam! No nie o tom som chcela. Človek by si myslel že je to hlúposť, veď každý pozná vetu do tej istej rieky dvakrát nevstúpiš, alebo že sa na svojich chybách učíme, ale čo keď sú to banality, "mláky" do ktorých vstupujeme zas a znova na vlastné riziko s jednou jedinou myšlienkou hlave, veď teraz sa mi to už snáď prepečie, teraz to už žiadne následky mať nebude.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mne sa to stalo. Bola som hlúpa a hlavne naivná.začala som fajčiť s mylnou predstavou že je to k niečomu dobré. niekto tvrdí že sa vie lepšie sústrediť, niekto to robí len aby zabil čas pri káve počas slnečného dňa na balkóne a niekto len tak. lebo to robia všetci.môj dôvod bol mix toho všetkého. hlúpa a naivná. a rodičia boli sklamaní a neustále mi opakovali ako mi to škodí, ako si vedome ničím zdravie. nie sú typom rodičov čo by mi všetko začali zakazovať, neustále lamentovať. dúfali že sama na to prídem. a problém nebol v tom že som nevedela že je to ZLÉ, skôr som len hľadala hranice. bolo mi ľúto toho že sú do mňa sklamaní. bolo mi ľúto toho že mám choré pľúca a ešte viac si ich ničím.ale mám voľnosť, som mladá v rádiách beží žijeme len raz a tak budem žiť len raz a vyskúšam všetko čo môžem kým môžem. kým som mladá a hlúpa a naivná a neviem že o pár rokov pri spomienke na svoje mladšie asi hodín tyčku. a tak som permanentne šľapala do tej istej rieky a kašľala som na všetko a hlavne na rodičov. a oni mi chceli len dobre.pravda je taká že chyby sú tu fakt na niečo. nie preto aby sme ich stále opakovali, ale aby sme sa z nich poučili, boli lepšími ľuďmi, vyformovali diamant čo sa volá osobnosť.tak sa pýtam, prečo sme tak hlúpi a robíme ich stále dokola a dokola?

Slávka Sotáková

Slávka Sotáková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mladá, večne zasnená študentka s otvorenou mysľou i srdcom Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu